OBCHODNÍ PODMÍNKY
1. Úvodní ustanovení
1.1. Tyto obchodní podmínky upravují vztahy mezi prodávajícím, kterým je PayJack s.r.o., Josefovice 92, 742 83 Klimkovice, IČ06160581, DIČ06160581, provozovatel webu comensky.cz (dále jen „Prodávající“), a kupujícím (dále jen „Kupující“), který nakupuje tištěné a elektronické knihy (dále jen „Produkt“). 1.2. Obchodní podmínky jsou nedílnou součástí každé kupní smlouvy uzavřené prostřednictvím webu comensky.cz.
2. Objednávka a uzavření smlouvy
2.1. Kupující provede objednávku prostřednictvím e-shopu na webu comensky.cz. 2.2. Kupní smlouva je uzavřena okamžikem potvrzení objednávky Prodávajícím. 2.3. Kupující je povinen při objednávce uvést pravdivé a úplné údaje. 2.4. V případě objednávky elektronické verze knihy (PDF) kupující souhlasí s dodáním digitálního obsahu před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, čímž ztrácí právo na odstoupení dle § 1837 písm. l) občanského zákoníku.
3. Cena a platební podmínky
3.1. Ceny produktů jsou uvedeny na webu včetně DPH, pokud není uvedeno jinak. 3.2. Kupující může zvolit způsob platby:
- Bankovní převod
- Online platební brána ThePay
4. Dodání zboží
4.1. Tištěné knihy jsou expedovány do maximálně 5 dnů po obdržení platby, není-li dohodnuto jinak. 4.2. Elektronická verze knihy (PDF) je zpřístupněna ke stažení ihned po přijetí platby, a to prostřednictvím odkazu zaslaného na e-mail kupujícího. 4.3. Prodávající neodpovídá za opožděné doručení způsobené dopravcem či technickými problémy třetích stran.
5. Odstoupení od smlouvy
5.1. Kupující má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí tištěné knihy, pokud je zboží nepoškozené a nepoužité. 5.2. Náklady na vrácení tištěné knihy nese kupující. 5.3. U elektronické verze knihy (PDF) není možné odstoupit od smlouvy po jejím zpřístupnění dle § 1837 písm. l) občanského zákoníku.
6. Reklamace
6.1. Kupující má právo reklamovat tištěnou knihu v případě vadného nebo poškozeného výtisku. 6.2. Reklamaci je nutné uplatnit e-mailem na kuba@comensky.czs popisem vady a případnými fotografiemi. 6.3. U elektronické verze knihy lze reklamaci uplatnit pouze v případě, že soubor PDF nelze stáhnout nebo otevřít. 6.4. Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od podání.
7. Ochrana osobních údajů
7.1. Prodávající zpracovává osobní údaje kupujícího v souladu s platnými právními předpisy. 7.2. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem realizace objednávky, fakturace a komunikace se zákazníkem. 7.3. Kupující má právo na přístup k osobním údajům, jejich opravu či výmaz.
8. Závěrečná ustanovení
8.1. Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 1.1.2025. 8.2. Prodávající si vyhrazuje právo obchodní podmínky kdykoliv změnit. Změny se netýkají již uzavřených smluv. 8.3. Veškeré spory mezi Prodávajícím a Kupujícím se řídí právním řádem České republiky.
9. Mimosoudní řešení sporů
9.1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi Prodávajícím a Kupujícím z kupní smlouvy.
9.2. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz, je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
9.3. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.